keskiviikko 14. syyskuuta 2022

Cosplay-kisan tuomarit

 Alle kaksi viikkoa Nipporiin, joten aika esitellä cosplay-kisojemme tuomarit!


Nova


Nova tässä moi! Oon Nippori-tiimissä, ja vastuullani onkin tänä vuonna tuomaroinnin lisäksi ilmoittautumiset, jotka otan vastaan Nuokkarin infopöydän ääressä. Mulla on monen vuoden tausta teatterista, taiteilusta, ja cosplayta oon harrastanut vuodesta 2011. Keskitynkin tuomaroinnissani heittäytymiseen ja hahmouskollisuuteen, joten muistakaa pitää hauskaa! 💟

 

Muukarhu

 

Hannis aka Muukarhu, vaatetusompelija ja nörtti.

Tiina 



Olen Porin kirjastoilla nuorten ja lasten tapahtumien parissa työskentelevä, kaikenlaisesta popkulttuurista kiinnostunut enemmän tai vähemmän aktiivinen japanilaisen katumuodin harrastaja. Ompelen ja harrastan laajasti kaikenmoisia käsitöitä. Animen ja mangan merkeissä olen touhunnut niin paikallisesti Nipporissa kuin isommissakin coneissa pyörien 2010-luvun alusta saakka. Arvostan kaunista kädenjälkeä, mutta myös luovuutta - onkin hienoa nähdä miten nämä kaksi yhdistyvät kilpailijoiden upeissa puvuissa!

 

Ei kommentteja: